آموزش زبان روسی

روسیه و زبان روسی ” ترین ” های زیادی دارد. با آموزش زبان روسی در آموزشگاه زبان روسی پردیس شریف همراه شوید تا بیشتر شگفت زده شوید. زبان روسی جزو زبان هایی است که در صورت دانستن آن به هیچ عنوان بیکارنمی مانید. افرادی که زبان روسی می دانند چه در ایران و چه در خارج از ایران فرصت های شغلی بسیار عالی و خوبی دارند.آموزشگاه زبان روسی پردیس شریف مفتخر است که بهترین های آموزش زبان روسی را به همکاری دعوت نموده است. زبانی که دارای مزیت های بسیاری است:

زبان روسی جزو پنج زبان اول دنیا در تعداد گوینده است.
زبان روسی یکی از پنج زبان رسمی سازمان ملل می باشد.
 روسیه بزرگترین کشور جهان می باشد که حدود  ۱۵ % خشکی های کره زمین را در بر می گیرد.

مکالمه زبان روسی

زبان روسی یکی از زبان هایی می باشد که یادگیری آن به ویژه در مکالمه زبان روسی بسیار مشکل می باشد. با وجود این دشواری، دپارتمان روسی موسسه زبان پردیس شریف با استفاده از اساتید مجربی که در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی روسیه و ایران تحصیلات آکادمیک داشته اند، مکالمه زبان روسی را به شیوه صحیح و کاربردی آموزش می دهند که زبان آموزان از همان ترم های ابتدایی بتوانند صحبت کنند و درک مطلب معقولی از این زبان داشته باشند. در دوره ها ی آموزش زبان روسی در کنار کتاب های اصلی راه روسیه و . . . کتاب آموزشی تکمیلی و فیلم های آموزشی زبان روسی  جهت تقویت مکالمه زبان روسی  آموزان استفاده می شود. گرامر در قالب مکالمه و به شکل کاربردی آموزش داده می شود.

آموزشگاه زبان روسی در تهران

دپارتمان زبان روسی آموزشگاه زبان روسی پردیس شریف تحت نظارت مدرسه زبان روسی ایران با سابقه چندین ساله به عنوان مرکز بزرگ آموزش آکادمیک زبان روسی در سطوح مختلف به صورت عمدتاً گروهی کارنامه درخشانی در آموزش زبان روسی ازخود به جای گذاشته است.
یادگیری زبان روسی اصلاً سخت نیست !!!
سخنی صادقانه با کسانی که می خواهند زبان روسی بیاموزند، از آنجایی که آموزش زبان روسی در گروه زبان های تصریفی قرار می گیرد یادگیری این زبان صرفاً باشنیدن یا آموزش زبان روسی غیرآکادمیک بسیار سخت می شود اما مدرس زبان چنان چه به منطق آموزش زبان روسی تسلط داشته باشد یادگیری زبان روسی نیز مانند سایر زبان های خارجی دیگر ساده  می شود به شرط آنکه مدرس این زبان دانش آموخته رشته آموزش زبان روسی در سطح عالی باشد و بتواند نکات دستوری بسیار مهم را به خوبی برای زبان آموز توضیح دهد بنابراین صادقانه توصیه می گردد که از یادگیری زبان روسی با کسانی که صرفاً زبان مادری آنها روسی است و یا آموزش زبان روسی را به صورت غیرآکادمیک فقط می توانند صحبت نمایند جداً خودداری نمایید.

چرا زبان روسی را در موسسه زبان روسی پردیس شریف بیاموزیم؟

آموزش زبان روسی در موسسه زبان روسی پردیس شریف به وسیله اساتید native و یا تحصیلکرده دانشگاه های معتبر تهران و مترجمین زبان روسی انجام می شود و یادگیری آموزش زبان روسی را برای شما بسیار شیرین می کنند.
آموزش زبان روسی در کلاس های ۵ الی ۸ نفره انجام می گیرد که باعث افزایش بازدهی کلاس ها و یادگیری سریع تر زبان می شود.
 کتاب آموزش زبان روسی و منابع آموزشی مناسب و منطبق بر استاندارد های آموزشی انتخاب گردیده است.

آموزش زبان روسی در تهران در آموزشگاه زبان روسی موسسه پردیس شریف دروه های متفاوتی را شامل می شود که می توانید برای اطلاع از آنها با شماره های موسسه تماس بگیرید و یا فرم مشاوره را پر نمایید.

.

آزمون بین المللی زبان روسی TORFEL

یک آزمون بین المللی زبان روسی است که توسط وزارت علوم روسیه برگزار می شود. آزمون بین امللی زبان روسی TORFEL  دارای شش سطح است که عبارتنند از : A1 و A2 و B1 و B2 و C1 و C2  

اگر قصد ادامه تحصیل در رشته هایی مثل پزشکی و دندانپزشکی در روسیه را دارید بهتر است خود را از الان برای شرکت در آزمون بین المللی زبان روسی ТРКИ آماده کنید.

لازم به ذکر است در دانشگاه های روسیه و . . . دوره پادفک روسی جایگزین مدارک آزمون بین المللی زبان روسی TORFEL می باشد و ٖآموزشگاه زبان روسی پردیس شریف به عنوان یکی از اولین و برترین برگزار کنندگان دوره آموزش پادفک روسی و آمادگی آزمون پادفک روسی زیر نطر مدرسه زبان روسی و مدرسه پادفک روسی اقدام به برگزاری دوره های آموزش پادفک زبان روسی توسط اساتید مجرب نموده است.

 

 

 

آموزش زبان روسی – آموزشگاه زبان روسی – موسسه زبان روسی – آموزشگاه زبان روسی در تهران – آموزش مکالمه زبان روسی – آموزش زبان روسی به صورت تخصصی – آموزش زبان روسی برای مهاجرت – دوره مکالمه زبان روسی – آموزش مکالمه زبان روسی – آموزش تخصصی مکالمه زبان روسی – مکالمه روسی – مکالمه زبان روسی – پادفک روسی – پادفک زبان روسی – دوره پادفک روسی – آموزش پادفک روسی – پادفک زبان روسی – زبان روسی -آموزش زبان روسی در تهران